Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cenová mapa nájmů nebytových prostor v Olomouci.
Švec, Jakub ; Hájková, Hana (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem práce je vytvoření cenové mapy nebytových prostor krajského města Olomouce. Před vznikem cenových map bude provedena analýza jednotkových cen kancelářských a komerčních prostor pomocí porovnávací metody. Vstupními daty budou inzertní nabídky pronájmů stažené z realitních serverů. Město Olomouc bude na základě výskytu jednotlivých prostor rozděleno do několika zón podle předem daných kritérií. Z těchto zón se poté vytvoří analytické soubory, které následně budou podrobeny testu na vyloučení extrémních hodnot. Z takto upravených souborů poté vzniknou jednotkové ceny nebytových prostor pro dané lokality. Finálním výstupem bude grafické znázornění cen do cenové mapy Olomouce.
Oceňování komerčních nemovtostí
KLIMENDOVÁ, Lucie
Oceňování nemovitostí je odborná činnost, při níž je majetku přiřazena určitá peněžní hodnota. Tato činnost má velký dopad v několika sférách. Teoretická část je věnována základním pojmům, rozdílům, výhodám a nevýhodám jednotlivých metod oceňování nemovitostí. V této oblasti se setkáváme se dvěma základními principy oceňování nemovitostí, a to oceňování na základě trhu, tím je zjištěna tržní hodnota a oceňování na základě cenového předpisu, kterým je zjištěna administrativní cena. V případě oceňování na základě trhu je v této práci použita metoda porovnávací, nákladová a výnosová. V případě oceňování na základě cenového předpisu je v práci použit porovnávací způsob.Praktická část práce je věnována výpočtům hodnoty konkrétní nemovitosti RD s komerčními prostory. Pro tyto výpočty jsou nutné potřebné informace, které jsou získány od vlastníků nemovitosti, z nákresů pro výstavbu domu a přístavby a z webových stránek katastrálního úřadu. Dále je potřebná znalost zákonů a vyhlášek, v nichž jsou vysvětleny postupy jednotlivých výpočtů konkrétních metod. Veškeré potřebné vzorce jsou ve stejnojmenné kapitole bakalářské práce uvedeny. V praktické části jsou již aplikovány získané informace do konkrétních vzorců a následný komentář výpočtů.
Cenová mapa nájmů nebytových prostor v Olomouci.
Švec, Jakub ; Hájková, Hana (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem práce je vytvoření cenové mapy nebytových prostor krajského města Olomouce. Před vznikem cenových map bude provedena analýza jednotkových cen kancelářských a komerčních prostor pomocí porovnávací metody. Vstupními daty budou inzertní nabídky pronájmů stažené z realitních serverů. Město Olomouc bude na základě výskytu jednotlivých prostor rozděleno do několika zón podle předem daných kritérií. Z těchto zón se poté vytvoří analytické soubory, které následně budou podrobeny testu na vyloučení extrémních hodnot. Z takto upravených souborů poté vzniknou jednotkové ceny nebytových prostor pro dané lokality. Finálním výstupem bude grafické znázornění cen do cenové mapy Olomouce.
Vysílání veřejné služby v zemích Evropské Unie, jeho organizace a fungování: Studie č. 5.309
Šmíd, Milan
Způsob organizace rozhlasového a televizního vysílání má v různých zemích různou podobu, podmíněnou politickými, ekonomickými, technologickými a kulturními specifikami daného státu. Při určité míře zjednodušení lze v této rozmanitosti vysledovat dva typy vysílání, které jsou výsledkem historického vývoje, a z něhož vyplývají také dva odlišné typy organizací (co do formy společnosti, financování, způsobu řízení, požadavků na programové výstupy atd.), jež toto vysílání provozují. Jedná se o rozhlasové a televizní organizace veřejného sektoru (státní nebo založené veřejným právem) a soukromého sektoru.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Podnikatelský plán - Rekonstrukce nemovitosti určené k pronájmu
Bubáková, Jana ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Cílem mé diplomové práce je sestavit na základě teoretických poznatků získaných v průběhu studia podnikatelský plán rekonstrukce nemovitosti určené k pronájmu. Tento podnikatelský plán je určen majiteli nemovitosti, kterému poskytne informace potřebné pro klíčová rozhodnutí a kroky týkající se dalšího rozvoje objektu. V první - teoretické - části se budu věnovat obecně trhu nemovitostí a podnikatelskému plánu. V praktické části se zaměřím na tvorbu reálného podnikatelského plánu na rekonstrukci nemovitosti určené k pronájmu. Popíši tržní situaci, finanční plán, rizika projektu i další podstatné aspekty.
Komunikační strategie ve firmě
Radil, Lukáš ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Ošmera, Jiří (oponent)
Aplikačně orientovaná práce na téma "Komunikační strategie ve firmě" se zabývá řešením firemní komunikace ve firmě. Je reakcí na všudypřítomnou nekoncepční komunikaci u malých i velkých firem. Cílem práce je poskytnout přehled nástrojů komunikace a na praktickém příkladě ukázat, že k tvorbě funkční integrované komerční komunikace není vždy potřeba drahá reklamní agentura. V teoretické části je shrnuta podstata komunikační strategie firmy a proces plánování s důrazem na koncept IMC -- integrované marketingové komunikace. Následuje výčet a popis nástrojů komerční komunikace včetně příkladů z praxe. Detailněji se práce zaobírá novými trendy v marketingu a hlavně problematikou online marketingu a využitím sociálních sítí. V praktické části stojíme před úkolem analyzovat pozici nově založené firmy agenturního typu a na základě této analýzy sestavit komunikační strategii. Určit vhodné komunikační nástroje a navrhnout řešení komunikace. Součástí řešení je také stanovení měřítek pro posouzení úspěchu, sestavení časového plánu a odhad rozpočtu na realizaci navržené strategie.
Využití on-line v komerčních komunikacích
Rybová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Fejk, Michal (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná on-line a jeho využití pro komunikační plánování. Jejím cílem je nastínit podobu současného trhu, jeho možnosti a ukázat, jak by nestandardní klient, v podobě módní značky Mango, mohl využít on-line pro splnění svých potřeb a cílů. V teoretické části popisuji základní parametry trhu, nabídku formátů, jejich použití, doplněnou o modely pořízení a platby. Samostatnou část věnuji efektivitě on-line komunikace. V praktické části analyzuji a popisuji všechny důležité charakteristiky pro tvorbu komunikační strategie na lokálním trhu. Na základě porozumění klientovi, jeho potřebám a cílům, cílové skupině a konkurenci navrhuji možný plán on-line komunikace. Práce je určena všem, které zajímá reklama a komunikační plánování on-line.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Role soukromého pojištění při krytí zdravotních a nemocenských rizik
Trpišovský, Josef ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Zhodnocení možností zdravotního a nemocenského pojištění v ČR, základní charakterisktika systému sociálního i komerčního. Zhodnocení současného stavu v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.