|
Cenová mapa nájmů nebytových prostor v Olomouci.
Švec, Jakub ; Hájková, Hana (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem práce je vytvoření cenové mapy nebytových prostor krajského města Olomouce. Před vznikem cenových map bude provedena analýza jednotkových cen kancelářských a komerčních prostor pomocí porovnávací metody. Vstupními daty budou inzertní nabídky pronájmů stažené z realitních serverů. Město Olomouc bude na základě výskytu jednotlivých prostor rozděleno do několika zón podle předem daných kritérií. Z těchto zón se poté vytvoří analytické soubory, které následně budou podrobeny testu na vyloučení extrémních hodnot. Z takto upravených souborů poté vzniknou jednotkové ceny nebytových prostor pro dané lokality. Finálním výstupem bude grafické znázornění cen do cenové mapy Olomouce.
|
|
Oceňování komerčních nemovtostí
KLIMENDOVÁ, Lucie
Oceňování nemovitostí je odborná činnost, při níž je majetku přiřazena určitá peněžní hodnota. Tato činnost má velký dopad v několika sférách. Teoretická část je věnována základním pojmům, rozdílům, výhodám a nevýhodám jednotlivých metod oceňování nemovitostí. V této oblasti se setkáváme se dvěma základními principy oceňování nemovitostí, a to oceňování na základě trhu, tím je zjištěna tržní hodnota a oceňování na základě cenového předpisu, kterým je zjištěna administrativní cena. V případě oceňování na základě trhu je v této práci použita metoda porovnávací, nákladová a výnosová. V případě oceňování na základě cenového předpisu je v práci použit porovnávací způsob.Praktická část práce je věnována výpočtům hodnoty konkrétní nemovitosti RD s komerčními prostory. Pro tyto výpočty jsou nutné potřebné informace, které jsou získány od vlastníků nemovitosti, z nákresů pro výstavbu domu a přístavby a z webových stránek katastrálního úřadu. Dále je potřebná znalost zákonů a vyhlášek, v nichž jsou vysvětleny postupy jednotlivých výpočtů konkrétních metod. Veškeré potřebné vzorce jsou ve stejnojmenné kapitole bakalářské práce uvedeny. V praktické části jsou již aplikovány získané informace do konkrétních vzorců a následný komentář výpočtů.
|
| |
|
Cenová mapa nájmů nebytových prostor v Olomouci.
Švec, Jakub ; Hájková, Hana (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem práce je vytvoření cenové mapy nebytových prostor krajského města Olomouce. Před vznikem cenových map bude provedena analýza jednotkových cen kancelářských a komerčních prostor pomocí porovnávací metody. Vstupními daty budou inzertní nabídky pronájmů stažené z realitních serverů. Město Olomouc bude na základě výskytu jednotlivých prostor rozděleno do několika zón podle předem daných kritérií. Z těchto zón se poté vytvoří analytické soubory, které následně budou podrobeny testu na vyloučení extrémních hodnot. Z takto upravených souborů poté vzniknou jednotkové ceny nebytových prostor pro dané lokality. Finálním výstupem bude grafické znázornění cen do cenové mapy Olomouce.
|
|
Vysílání veřejné služby v zemích Evropské Unie, jeho organizace a fungování: Studie č. 5.309
Šmíd, Milan
Způsob organizace rozhlasového a televizního vysílání má v různých zemích různou podobu, podmíněnou politickými, ekonomickými, technologickými a kulturními specifikami daného státu. Při určité míře zjednodušení lze v této rozmanitosti vysledovat dva typy vysílání, které jsou výsledkem historického vývoje, a z něhož vyplývají také dva odlišné typy organizací (co do formy společnosti, financování, způsobu řízení, požadavků na programové výstupy atd.), jež toto vysílání provozují. Jedná se o rozhlasové a televizní organizace veřejného sektoru (státní nebo založené veřejným právem) a soukromého sektoru.
Plný text: PDF
|
|
Podnikatelský plán - Rekonstrukce nemovitosti určené k pronájmu
Bubáková, Jana ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Cílem mé diplomové práce je sestavit na základě teoretických poznatků získaných v průběhu studia podnikatelský plán rekonstrukce nemovitosti určené k pronájmu. Tento podnikatelský plán je určen majiteli nemovitosti, kterému poskytne informace potřebné pro klíčová rozhodnutí a kroky týkající se dalšího rozvoje objektu. V první - teoretické - části se budu věnovat obecně trhu nemovitostí a podnikatelskému plánu. V praktické části se zaměřím na tvorbu reálného podnikatelského plánu na rekonstrukci nemovitosti určené k pronájmu. Popíši tržní situaci, finanční plán, rizika projektu i další podstatné aspekty.
|
|
Komunikační strategie ve firmě
Radil, Lukáš ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Ošmera, Jiří (oponent)
Aplikačně orientovaná práce na téma "Komunikační strategie ve firmě" se zabývá řešením firemní komunikace ve firmě. Je reakcí na všudypřítomnou nekoncepční komunikaci u malých i velkých firem. Cílem práce je poskytnout přehled nástrojů komunikace a na praktickém příkladě ukázat, že k tvorbě funkční integrované komerční komunikace není vždy potřeba drahá reklamní agentura. V teoretické části je shrnuta podstata komunikační strategie firmy a proces plánování s důrazem na koncept IMC -- integrované marketingové komunikace. Následuje výčet a popis nástrojů komerční komunikace včetně příkladů z praxe. Detailněji se práce zaobírá novými trendy v marketingu a hlavně problematikou online marketingu a využitím sociálních sítí. V praktické části stojíme před úkolem analyzovat pozici nově založené firmy agenturního typu a na základě této analýzy sestavit komunikační strategii. Určit vhodné komunikační nástroje a navrhnout řešení komunikace. Součástí řešení je také stanovení měřítek pro posouzení úspěchu, sestavení časového plánu a odhad rozpočtu na realizaci navržené strategie.
|
|
Využití on-line v komerčních komunikacích
Rybová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Fejk, Michal (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná on-line a jeho využití pro komunikační plánování. Jejím cílem je nastínit podobu současného trhu, jeho možnosti a ukázat, jak by nestandardní klient, v podobě módní značky Mango, mohl využít on-line pro splnění svých potřeb a cílů. V teoretické části popisuji základní parametry trhu, nabídku formátů, jejich použití, doplněnou o modely pořízení a platby. Samostatnou část věnuji efektivitě on-line komunikace. V praktické části analyzuji a popisuji všechny důležité charakteristiky pro tvorbu komunikační strategie na lokálním trhu. Na základě porozumění klientovi, jeho potřebám a cílům, cílové skupině a konkurenci navrhuji možný plán on-line komunikace. Práce je určena všem, které zajímá reklama a komunikační plánování on-line.
|
|
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
|
| |